maanantai 1. joulukuuta 2014

Olen oksettava


Aamupaino 50,5kg
Kulutettu 267kcal
Syöty: Ei mitään

Eilinen sai minulle maailman järkyttävimmän olon päälle. Illalla ahdistus kärjistyi niin pahaksi, etten edes pysty muistamaan koska viimeksi minua on ahdistanut niin paljon. En pystynyt liikkumaan, en saanut henkeä ja pää meinasi räjähtää siitä ahdistuksesta. Loppujen lopuksi se ahdistus kärjistyi itsensä hakkaamiseen ja raapimiseen ''mä vihaan itseäni'' -huutojen säestämänä, joka sitten päättyi paniikkikohtaukseen. Otin illalla vielä laksoja toivoen, että aamupaino olisi vähemmän. Sen siitä saa, kun tekee vastoin Myrskyn pyyntöjä.

Aamupaino sai minut melkein oksentamaan. Lähdin kävelylle silläkin uhalla, että polveni menee vielä pahempaan kuntoon. Kävelin 50min reippaan lenkin ja sen jälkeen tein kotona lihaskuntoa sen minkä pystyin. Naruhyppelyä, 100x vatsalihakset ja 100x kyykyt. Meinasi lähteä taju.

Mä rääkkään itseäni viimeiseen asti. En ole ansainnut yhtäkään suupalaa minkä suuhuni tänään laitan. En ansaitse muuta kuin raipan iskuja selkään ja kärsimystä. Olen niin kamala ihminen. Miten saatoin tehdä tämän? Miten saatoin antaa sen tapahtua? Se on ihan oma vikani, että oloni oli eilen niin huono. Jos olisin kuunnellut Myrskyä, ei painoni olisi noussut ja oloni olisi nytkin huomattavasti parempi.

2 kommenttia:

  1. Älä syytä itseäsi, joskus epäonnistuu. Se on normaalia, että välillä menee pieleen. Vaikka ei se kivalta tunnu ja aina tulee itsesyytöksiä. Mutta mä uskon suhun, kyllä sä onnistut taas! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivotaan parasta! Aion kuitenkin ennen joulua olla alle 50 kiloinen :)

      Poista