perjantai 12. joulukuuta 2014

Ahmin


Eilen tapahtui jotain, mitä ei olisi ikinä saanut tapahtua. Päässäni vain napsahti ja söin kaiken mitä eteeni sain. En edes muista mitä kaikkea naamaani mätin, mutta se ei varmasti ollut kaunista katseltavaa. Vatsani oli niin kipeä siitä kaikesta ahmimisesta ja päätin sitten ottaa laksoja vielä illalla.

Aamulla parin vessakäynnin jälkeen yllätyin positiivisesti vaa'an lukemasta, joka olisi aiemmin saanut mut itkemään. 50,3 kiloa. Olin aivan satavarma, että painoni on vähintään 52 kiloa, kun astun vaa'alle aamulla, joten luku oli positiivinen yllätys. Eilen tuli kyllä syötyä tämänkin päivän edestä, joten tänään en ole ansainnut syödäkseni mitään. Myrskykin on varmasti vihainen mulle ja on täysin samaa mieltä kanssani.

Joulu on kohta täällä ja mulla on joululahjojen teko vielä kesken. Ei se vaatisi kun yhden päivän kunnon paneutumisen, mutta kun ei vaan voimat riitä. Jotenkin olen niin turtunut tähän kaikkeen, eikä mikään enää tunnu miltään. Lääkkeet saa mut samalla ahdistumaan ja ärsyyntymään joka asiasta. Ahdistuksen vielä kestäisin, mutta samanaikainen ärsytys on jotain niin järkyttävää.

Täytyy yrittää keksiä kerrankin jotain fiksua tekemistä. Kaikki päivät on olleet mulla täysin identtisiä ja kaipaisin jotain vaihtelua. Täytyy katsoa keksinkö mitään..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti