keskiviikko 10. joulukuuta 2014

Alamäessä

Aamupaino: LIIKAA!!
Kulutettu: 316kcal
Syöty: noin 600kcal!!

Mua ahdistaa. Ahdistaa niin kovin paljon, että tuntuu, etten saa henkeä. Kaikki on suoraan sanoen täysin perseellään. Niin fyysinen kuin henkinen vointini, taas kerran.

Olen polven takia sairaslomalla helmikuun loppuun saakka. Oikeasti, siis siihen saakka makaan kotona. Ortopedi nimittäin soitti ja sanoi, että kirjoittaa sairasloman sinne saakka, koska mulla on vasta helmikuussa seuraava käynti hänen luonaan. Otetaan röntgen ja magneettikuvat ja katsotaan, ettei luiden asennossa ole vikaa, joka aiheuttaa tämän polven oikuttelun.

Ennen noita käyntejä minun pitäisi käydä selvittämässä sossussa, että maksaisivatko he mun yksityisen fysioterapian. Se tosiaan tulee maksamaan päälle 200e eikä minulla sellaisia rahoja ole. Myöskään isäni ei suostu sitä maksamaan, koska kuulemma kunnallisella pitäisi olla yhtä pätevää porukkaa. Ei vaan ortopedin mielestä ole.

Elikkä siis laihduttamiseni on melkeinpä täysin kiinni syömisistäni. Lasken kyllä kulutetut kalorit, jos nyt pystyn kävelemään pienen lenkin, tekemään lihaskuntoa tai joudun juoksemaan asioilla, mutta ei noin pienillä kulutetuilla kaloreilla pitkälle pötkitä. Minun ei auta retkahtaa enää ollenkaan tai muuten olen tässä samassa pisteessä vielä vuodenkin päästä...

Henkinen vointini vetää myös kovaa kyytiä alamäkeen. En saa nukuttua yöllä kunnolla, vaikka ottaisin illalla kaksi melatoniinia ja opamoxin sen lisäksi, että noritrenit väsyttää aika tavalla. Kyllä pystyn nukahtamaan, mutta heräilen pitkin yötä ja päivällä olen sitten kovin väsynyt, enkä päikkäreitäkään pysty enää nukkumaan, vaikka ottaisin mitä pillereitä. Antaisin mitä vaan, että saisin nukuttua edes yhden yön putkeen ilman heräilyjä.

Mua ahdistaa jokaikinen ilta aivan kamalasti. Aina kuudesta eteenpäin odotan kuin kuuta nousevaa, että pääsen nukkumaan ja ei tarvitse taistella kokoajan mielitekoja vastaan. Olen ollut tämän huonon oloni takia tosi kärttyinen viimepäivinä, Olen kokoajan pahalla päällä ja ahdistunut. Joka ilta tuntuu vaan siltä, että haluaisin kuolla. En jaksa tätä enää...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti