maanantai 8. joulukuuta 2014

I have to lose weight


Aamupaino 49,6 kiloa

Mua palelee. Paleli koko eilisen päivänkin. En syönyt eilen muuta kuin neljä tomaatinkantaa ja kaksi haukkua leivästä. Oikeasti en olisi ansainnut niitäkään. Söin lauantaina niin paljon, etten oikeasti olisi eilen saanut syödä mitään. Mutta minkäs sille voi kun ei vaan pysty. Pitää yrittää lujemmin, paljon lujemmin. Onneksi Myrsky on jo edes vähän leppynyt mun lauantaisesta ahmimisesta. Ehkä mä saan sen lepytettyä ja sitten me ollaan taas kavereita.

Paino ahdistaa. Se ei ole niin vähän kuin toivoisin. Sen pitäisi olla jo 48 kilon puolella. Jos en olisi retkahtanut niin montaa kertaa, se olisi jo siellä. Mun täytyy pysyä nyt lujana. Mä en saa antaa mieliteoille valtaa. Ennen joulun tavoitteeni oli 50 kiloa. Nyt asetan tavoitteeksi, että pääsen alle 49 kilon. 48,8 kiloa kuulostaa optimaaliselta. Siihen kyllä vaaditaan töitä, mutta mun on pystyttävä siihen. Sillä mä osoittaisin Myrskylle, että muhun voi luottaa.

Päässäni ei liiku taas yhtään mitään. Ennen kun aloin kirjoittaa, minulla oli paljonkin asiaa, mutta nyt en keksi mitään. Se johtuu varmasti uusista lääkkeistäni. Ne pistää pään välillä todella jumiin. Niin, että hyvä kun pystyy edes puhumaan mitään järkevää.

Tänään sallin itselleni kaksi ruisleipää tomaatilla ja hieman lämmintä ruokaa. Enempää ei saa syödä. Muuten kaikki menee taas pieleen.

2 kommenttia:

  1. Ihanaa, kun annat itsellesi luvan syödä. Mä en ole ansainnut ruokaa, en vieläkään. Muuta kun niitä mitä tuskin ruuaksi lasketaankaan. Mutta nekin on pakko laskea. Tsempit ihana! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pakko, kun päässä heittää niin lahjakkaasti ja oon tosi kärttynen ollu koko päivän. :D Mutta enempää ei kuin maksimissaan nuo mitä mainitsin :) Tsempit sinullekin pieni! <3

      Poista